eerste verslag wat ik heb gedaan - Reisverslag uit Athene, Griekenland van sander laer - WaarBenJij.nu eerste verslag wat ik heb gedaan - Reisverslag uit Athene, Griekenland van sander laer - WaarBenJij.nu

eerste verslag wat ik heb gedaan

Door: vanlaer

Blijf op de hoogte en volg sander

05 September 2010 | Griekenland, Athene

heey jongens en meisjes
ik ben nu twee weken weg ff in kort wat ik allemaal heb gedaan.We hebben de eerste paar dagen nog in nederland gelegen voor helicopter oefenening.daarna zijn we door gevaren richting kreta in die periode hebben we heel veel oefeningen gedraait.ik heb nog een cursus .50 schieten gedaan dat heb ik dadelijk nodig als ik achter we in het missie gebied zitten.Ik heb wel een van de mooiste wachten ik sta wel in het warmste gedeelte van de dag 12 uur smiddags tot 4 uur daarna ga ik vlees snijden en kaas daarna maak ik de avond snack klaar.dan heb ik het om 11 uur savons nog de soepwacht daar ben ik twaalf uur mee klaar dan lig ik rond 1 uur savonds er in dan uit slapen tot negen uur ongeveer dat 3 maanden lang.Het is alleen klote dat ik in het warmste gedeelte van de dag loop maarja ik kan elke dag uit slapen tot negen uur.ik weet niet meer veel te vertellen dus tot de volgende keer groetjes

  • 09 September 2010 - 15:20

    Kevin:

    hahaha, uitslapen tot 9 uur :P,dat noem ik niet uitslapen. ik had net foto's gezien op hyves van de cursus haha. maar ik draai zwaarder dagen als jou:) gr de poly's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Atalanta

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2010

werk

29 September 2010

5 dagen rust

15 September 2010

tweede verslaf

05 September 2010

eerste verslag wat ik heb gedaan
sander

Actief sinds 19 Juli 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 5982

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 04 December 2010

Atalanta

Landen bezocht: