tweede verslaf - Reisverslag uit Mogadishu, Somalië van sander laer - WaarBenJij.nu tweede verslaf - Reisverslag uit Mogadishu, Somalië van sander laer - WaarBenJij.nu

tweede verslaf

Door: vanlaer

Blijf op de hoogte en volg sander

15 September 2010 | Somalië, Mogadishu

heey mensen
hoe is het met jullie met mij gaat het prima ok het werk schema ik ben nu eigen chef smorgens uitslapen tot 10 uur smiddags op post van 12 t/m 16.00 daarna wat eten ff een uurtje chillen en dan vleeswaren snijden en kaas om negen uur doe ik wat lekkers maken voor de mensen die op post zitten dan weer ff niks te doen dan nog soepwacht lopen voor de mensen die op post gaan en van post af komen drn ff internetten en dan lig ik er rond half 2 in heerlijk.

we hebben nog niet veel meegemaakt alleen twee keer gerast met een griek en een frans marine schip wel leuk om te zien maar kom eigelijk ergens anders voor maar ik weet niet zoveel meer dus stop er mee

  • 28 September 2010 - 10:03

    Martijn Van Laer:

    Eej Sander

    Leuk stukje hier boven, en het stukje in boekje voor 't thuisfront was ook wel leuk om te lezen.
    We zien ons 4 december hoop dat ik mee kan met pap en mam.
    Als ik vrij krijg bij mijn nieuwe baas!!

    Greetzz Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Somalië, Mogadishu

Atalanta

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2010

werk

29 September 2010

5 dagen rust

15 September 2010

tweede verslaf

05 September 2010

eerste verslag wat ik heb gedaan
sander

Actief sinds 19 Juli 2010
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 5981

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 04 December 2010

Atalanta

Landen bezocht: