5 dagen rust - Reisverslag uit Victoria, Seychellen van sander laer - WaarBenJij.nu 5 dagen rust - Reisverslag uit Victoria, Seychellen van sander laer - WaarBenJij.nu

5 dagen rust

Door: vanlaer

Blijf op de hoogte en volg sander

29 September 2010 | Seychellen, Victoria

heey mensen alles goed
met mij wel
4 dagen voor dat we na seycellen gingen en we nog actie gehad nu liggen we lekker in seycellen is hier 30 graden heerlijk.ben bezig om me duikprevet te halen morgen donderdag doe ik me theorie examen en dan heb ik me prevet als goed is wel lachen

  • 08 Oktober 2010 - 16:29

    Mariska Van Geldorp:

    Hoi Sander,

    Ik zag dat je ook in de Seychellen ben!! Ben je hier om stage te lopen of gewoon op reis???

    Mariska

  • 10 Oktober 2010 - 16:36

    Dmjvanpol@hotmail.co:

    lieve sander, hartikke leuk van de site.
    heb je verslagen gelezen en de foto bekeken.

    groetes en liefs mam

  • 10 Oktober 2010 - 18:48

    Erik:

    Ik zag op de hyves dat je een 'waar ben jij' hebt. Nog een beetje vol te houden daarzo? Veel suc6/plezier nog.

    Gr. Youngster

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Seychellen, Victoria

Atalanta

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2010

werk

29 September 2010

5 dagen rust

15 September 2010

tweede verslaf

05 September 2010

eerste verslag wat ik heb gedaan
sander

Actief sinds 19 Juli 2010
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 5982

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 04 December 2010

Atalanta

Landen bezocht: